Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Uzhva A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Uzhva A. 
Formation of the incentive role of the environmental tax in Ukraine [Електронний ресурс] / A. Uzhva, S. Belinska, N. Rudenko // Naukovyi visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. - 2021. - № 3. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2021_3_17
Purpose. Developing trends for increasing the effectiveness of environmental tax as an institutional means of environmental protection and optimization of the tax burden. Methodology. A set of scientific methods and approaches was used in the research, which provided an opportunity to form a conceptually integrated scientific work. For this purpose, the following was used: content analysis method - to study the regulatory framework of the environmental tax; abstract-logical approach - to analyze the differences between the revenues of the environmental tax to the budget and the amount of funds planned and funds spent on environmental protection; integrated system approach - to compare environmental taxation in the European Union and Ukraine; method of logical generalization - to make proposals on how to increase the efficiency of the environmental tax, optimize the tax burden and align with Ukraine's international obligations. Findings. A comparative analysis of environmental taxation in the European Union and Ukraine is conducted. The existing differences by types of environmental tax, the share of these types in the total amount of environmental tax and the purpose of environmental taxation in European countries and Ukraine are indicated. The dynamics of ecological tax revenues to the State budget and budget expenditures for environmental protection is studied. Trends in the dynamics of taxation, in particular, in creating a gap between revenues and expenditures are established. There is a tendency to form a significant gap in the amounts of environmental tax paid by enterprises. It is stated that only ten enterprises pay more than half of the country's environmental tax. Originality. The necessity of formation of the role of ecological taxes stimulating preservation of the environment is pointed out and particular directions of formation of such incentives are offered. Proposals for environmental tax policy have been developed. It is stated that the increase in the environmental tax should be consistent with the overall tax burden per capita. Increasing the environmental tax also requires a preliminary detailed analysis of how the impact of its increase will affect each large enterprise and industry and determination of approaches to increasing the environmental tax differentiated according to transparent principles. Practical value. Recommendations are provided on how to increase the efficiency of the environmental tax as an institutional means of environmental protection, specific steps are proposed to optimize the tax burden and promote the norms approved by the Paris Climate Agreement and the Association Agreement with the EU.
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.845 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Magats M. 
Research of the modernized intake system of the gasoline engine [Електронний ресурс] / M. Magats, Z. Goshko, Yu. Vagula, A. Uzhva // Автомобільний транспорт. - 2021. - Вип. 49. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2021_49_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 820.041 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Shuklinov S. 
Maximum automobile acceleration [Електронний ресурс] / S. Shuklinov, A. Uzhva, M. Lysenko, A. Tishenko, Ye. Novikova // Автомобільний транспорт. - 2021. - Вип. 49. - С. 13-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2021_49_4
Недоліком існуючих залежностей визначення показників розгону при максимальному використанні потужності двигуна і показників взаємодії ведучих коліс з опорною поверхнею є те, що вони є коректними тільки якщо параметри двигуна та трансмісії є такими, що забезпечують підведення потужності до ведучих коліс, які не буксують, незалежно від швидкості руху. Щоб усунути зазначений недолік необхідно враховувати, що потужність яка підводиться до ведучих коліс залежить від частоти обертання валу двигуна, і значить від швидкості руху при розгоні автомобіля. Мета роботи - подальший розвиток теорії автомобіля шляхом удосконалення залежностей, які дозволяють визначати показники розгону автомобіля і встановити характер процесу його розгону від конструктивних параметрів. Підходи, прийняті в роботі для досягнення цієї мети базуються на законах фізики, теоретичної механіки і положеннях теорії автомобіля. Удосконалено аналітичні залежності для визначення максимального і граничного прискорення автомобіля при розгоні в залежності від його конструктивних параметрів і швидкості руху. Отримано залежності для визначення діапазону буксування ведучих коліс від швидкості руху при розгоні автомобіля і граничного прискорення автомобіля за умовою його поздовжньої стійкості. При теоретичному дослідженні процесу розгону автомобіля встановлено, що розроблені залежності дозволяють визначити характер руху автомобіля і оцінити вплив на показники розгону його конструктивних параметрів. Отримані залежності для визначення максимального і граничного прискорення, діапазону швидкостей руху з буксуванням коліс при розгоні автомобіля дозволили уточнити уявлення про характер руху при розгоні і вплив конструктивних параметрів автомобіля на показники розгону. Отримані залежності можуть бути використані при проектуванні нових і при удосконаленні спортивних автомобілів типу дрегстер, та для аналізу динаміки руху автомобіля при його розгоні з повної подачею палива та визначення характеру взаємодії ведучих коліс з опорної поверхнею в залежності від швидкості руху.
Попередній перегляд:   Завантажити - 510.343 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Shuklinov S. 
Determination of the possibility of an automobile drive wheel slip [Електронний ресурс] / S. Shuklinov, A. Uzhva, M. Aloksa, O. Tkachov, M. Mahats // Автомобільний транспорт. - 2022. - Вип. 50. - С. 40-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2022_50_7
Недоліком існуючих залежностей визначення можливості буксування ведучих коліс автомобіля при максимальному використанні потужності двигуна і показників взаємодії ведучих коліс з опорною поверхнею є те, що вони є коректними тільки якщо рух автомобіля є сталим. Цей недолік обумовлений тим що при виводі рівняння руху автомобіля прийнята умовність, що на ведучих колесах діє повна сила тяги, тобто без врахування втрат енергії на збільшення кінетичної енергії обертових мас двигуна, трансмісії, ведучих коліс. При цьому вказані втрати енергії компенсуються умовним збільшенням інертності маси автомобіля, що рухається поступово. Таке припущення цілком коректно для визначення тягово-швидкісних властивостей автомобіля не тільки при сталому русі, але і при прискореному. Але при визначенні можливості буксування ведучих коліс при розгоні автомобіля прийняте припущення не коректно, так як на ведучих колесах діє не повна сила тяги, а сила, яка зменшена відповідно втратам енергії на збільшення кінетичної енергії обертових мас двигуна, трансмісії, ведучих коліс. Щоб усунути зазначений недолік необхідно враховувати зменшення сили тяги на ведучих колесах при прискоренні автомобіля. Мета роботи - подальший розвиток теорії автомобіля шляхом удосконалення залежностей, які дозволяють визначати умови можливості буксування ведучих коліс автомобіля при його прискоренні та режими його руху. Підходи, прийняті в роботі для досягнення цієї мети, базуються на законах фізики, теоретичної механіки і положеннях теорії автомобіля. Удосконалено аналітичні залежності для визначення умов можливості буксування ведучих коліс автомобіля при його прискоренні та режими його руху. Отримано залежності для визначення діапазону буксування ведучих коліс від швидкості руху при розгоні автомобіля. При теоретичному дослідженні процесу руху автомобіля встановлено, що розроблені залежності дозволяють визначити характер руху автомобіля і можливість буксування ведучих коліс як при розгоні, так і при сталому русі. Отримані залежності для визначення можливості буксування ведучих коліс при розгоні автомобіля дозволили уточнити уявлення про характер руху автомобіля і можливість буксування ведучих коліс як при розгоні, так і при сталому русі. Отримані залежності можуть бути використані при проектуванні нових і при удосконаленні спортивних автомобілів типу дрегстер, та для аналізу динаміки руху автомобіля при його розгоні з повною подачею палива та визначення характеру взаємодії ведучих коліс з опорною поверхнею залежно від швидкості руху.
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.392 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Uzhva A. 
Accounting and analytical support of enterprises in the digital economy [Електронний ресурс] / A. Uzhva, S. Belinska, O. Lazarieva // Naukovyi visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. - 2022. - № 3. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2022_3_23
Purpose. To analyze features of accounting and analytical support in the digital economy; to consider areas of IT-technology in accounting and auditing; to suggest approaches increasing their effectiveness; to develop a mathematical algorithm for evaluating the effectiveness of the use of IT-technologies in accounting and auditing. Methodology. The methods used include: abstraction - in formulating the topic and purpose of the study; content analysis - to identify features of accounting and analytical support for the functioning of enterprises in the digital economy; ascending from the abstract to the concrete for the formation of directions for implementation of accounting and analytical support; idealization and formalization - to systematize functions of IT-tools and options for their implementation; induction and deduction - to create block-algorithm for the formation of enterprise reporting; mathematical formalization - to assess the effectiveness of the use of IT-technologies. Findings. It is established that there are both obstacles and incentives for the introduction of IT-technologies. The factors of this and their influence are analyzed. A block algorithm of formation of the enterprise reporting with a combination of IT-technologies and methods of accounting and audit is created. The developed algorithm allows the formation of real-time operational reporting for the control of management decisions. The functions of IT-tools and variants of their implementation have been systematized. Originality. The synergetic effect of combining IT-technologies and accounting is revealed. Its origin is detailed by combining the functions of all forms of accounting and auditing in a single IT-system. A criterion for evaluating the implementation of IT-tools is proposed. It is established that the trend, not the absolute value of this indicator, is a significant factor in the analysis. Practical value. Comparative analysis of the structure of the functions of IT-tools and accounting allows identifying unrealized opportunities. Also, the block algorithm of reporting and the criterion approach to the evaluation of IT-tools are useful for researchers and practitioners.
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.161 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Belinska S. M. 
Methods for improving accounting and analytical support of enterprises in order to protect the environment [Електронний ресурс] / S. M. Belinska, A. M. Uzhva, O. V. Lazarieva // Naukovyi visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. - 2023. - № 3. - С. 89-96.
Purpose. Analysis and identification of peculiarities of man-made pollution (MMP) that are not reflected in the reporting. Development of mathematical methods for their calculation. Classification of environmental costs (EC) in accounting. Development of proposals for improvement of tax reporting tools and norms, enhancement of the impact of tax instruments on the introduction of environmental protection technologies and stimulating enterprise management to use the "environmental obligations" tools. Methodology. Special and general methods of scientific knowledge were used: induction and deduction - to identify the peculiarities of technogenic pollution which are not taken into consideration in the accounting reporting; analytical method - for proposals to improve accounting and analytical support; method of analysis and synthesis - for the development of EC classification; mathematical analysis - to develop the method for calculating the peculiarities of pollution that are not taken into account in the reporting. Findings. It is proposed to streng then the motivational value of environmental obligations. The need to take into account the synergistic and vector nature of the polluting effects on the environment is pointed out. It is proposed to introduce an information center for accounting of natural capital for analysis and consideration of environmental damage in real time. A classification of costs aimed at achieving environmental goals has been developed and purpose of each of their types is specified. This allows increasing the effectiveness of management accounting. The need to publish management reporting is substantiated to ensure public audit as well as to increase the effectiveness of the management of environmental tasks. Originality. The peculiarities of MMP, which are not reflected in the accounting reports, are established, mathematical methods for their calculation and evaluation are developed. Improvement of tax reporting tools and norms, strengthening of the impact of tax instruments, effectie stimulation of enterprise management to use "environmental obligations" tools are proposed. Practical value. Methods for calculating the peculiarities of MMP and proposals for improving accounting and analytical support to increase the efficiency of management and tax activities are introduced.
    Зміст випуску    Реферативна база даних

Повний текст публікації буде доступним після 01.07.2024 р., через 40 днів

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського